1.Όροι χρήσης & Προϋποθέσεις H Εταιρεία Auto Leaders είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα έκθεσης και διάθεσης των προϊόντων μέσω του Διαδικτύου που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη Με την επωνυμία Παπουλάκης Λεωνίδας και σια Ε.Ε επι της οδού Βασ. Ολγας 148  τκ 54645 Στην Θεσσαλονίκη (ΑΦΜ: 802156108 – ΔΟΥ Καλαμαριάς Θεσσαλονίκης ) τηλ. 2311 470490. Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα και περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας, σας καλούμε να συμβουλευτείτε τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις, που εφαρμόζονται ειδικά για τη χρήση του ηλεκτρονικού μας  καταστήματος. Βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις διότι η τυχόν συναλλαγή σας μαζί μας μέσω της ανωτέρω ιστοσελίδα www.Autoleaders.gr διέπεται από τους παρακάτω όρους και η συναλλαγή σας μαζί μας συνεπάγεται την αποδοχή των όρων αυτών. Προσωπικά Δεδομένα – Autoleaders | Διαχείριση στόλου οχημάτων | GPS Tracker Πολιτική Επιστροφών – Autoleaders | Διαχείριση στόλου οχημάτων | GPS Tracker Πολιτική Επιστροφών – Autoleaders | Διαχείριση στόλου οχημάτων | GPS Tracker .Όροι χρήσης & Προϋποθέσεις

 

Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα και περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας, σας καλούμε να συμβουλευτείτε τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις, που εφαρμόζονται ειδικά για τη χρήση του ηλεκτρονικού μας  καταστήματος.

Βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις διότι η τυχόν συναλλαγή σας μαζί μας μέσω της ανωτέρω ιστοσελίδα διέπεται από τους παρακάτω όρους και η συναλλαγή σας μαζί μας συνεπάγεται την αποδοχή των όρων αυτών.

Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος. Η Εταιρεία μας αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρήστες για τυχόν τροποποιήσεις καθώς και για οποιαδήποτε αλλαγή, μέσω της ιστοσελίδας του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή όρων δεν καταλαμβάνει παραγγελίες τις οποίες έχετε ήδη κάνει.

2. ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Η Εταιρεία δεσμεύεται ως προς την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της τόσο όσον αφορά την ύπαρξη των ουσιωδών χαρακτηριστικών που κατά περίπτωση περιγράφονται για κάθε προϊόν που διαθέτει, όσο και για την ακρίβεια των στοιχείων που αφορούν τις παρεχόμενες, από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Προϊόντων και υπηρεσιών, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που έχουν διαφύγει της προσοχής ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω τυχόν διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας.

3. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Η Η Εταιρεία εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητας τους. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα της  δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που τυχόν παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό τόπο και κατά την διάρκεια αυτής και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση του δικτυακού τόπου. Επίσης Η Εταιρεία ουδεμία ευθύνη έχει για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

4. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ

Η ιστοσελίδα www.autoleaders.gr είναι ο επίσημος διαδικτυακός τόπος της  και ολο το περιεχόμενο των ιστοσελίδων, που αναρτάται από την Εταιρεία μας, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων,,video,  παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της Εταιρείας και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν την Εταιρεία ή/και το ηλεκτρονικό της κατάστημα ή/και τρίτα μέρη συμβεβλημένα με αυτούς καθώς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα και διακριτικά γνωρίσματα της Εταιρείας και προστατεύονται από τους ελληνικούς, κοινοτικούς και διεθνείς νόμους περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας και αθεμίτου ανταγωνισμού.

5. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΧΡΗΣΤΗ

Οι χρήστες των ιστοσελίδων www.autoleaders.gr αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν αυτές και το ηλεκτρονικό της κατάστημα της Εταιρεία μας για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε Περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό, αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

6. ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Η Autolleaders αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των Προσωπικών σας Δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια σας. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας, είναι ασφαλείς και απόρρητες. Η ασφάλεια του Ηλεκτρονικού καταστήματος μας επιτυγχάνεται με τις ακόλουθες μεθόδους:

Αναγνώριση Πελάτη

Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή σας είναι δύο: ο Κωδικός Εισόδου (e-mail ή username) και ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (password), οι οποίοι κάθε φορά που τους καταχωρείτε σας παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά σας στοιχεία. Σας δίνετε η δυνατότητα να μεταβάλλετε τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) και τη διεύθυνση ηλεκτρονικής σας αλληλογραφίας (e-mail) όσο συχνά επιθυμείτε. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία σας είστε εσείς μέσω των ανωτέρω κωδικών και είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για την διατήρηση της μυστικότητάς και απόκρυψης του από τρίτα πρόσωπα. Σε περίπτωση απώλειας του ή διαρροής του θα πρέπει να προβείτε στην άμεση ειδοποίηση μας, αλλιώς το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας δεν ευθύνεται για την χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Σας συνιστούμε, για λόγους ασφαλείας, να αλλάζετε το password σας σε τακτά χρονικά διαστήματα και να αποφεύγετε τη χρήση των ίδιων και εύκολα ανιχνεύσιμων κωδικών (π.χ. ημερομηνία γέννησης). Επίσης σας προτείνουμε να χρησιμοποιείτε όχι μόνο γράμματα και αριθμούς αλλά και σύμβολα και τη δημιουργία password.

Εξασφάλιση του Απορρήτου της Μεταφοράς των Προσωπικών σας Δεδομένων

Για την εξασφάλιση του απορρήτου της μεταφοράς των δεδομένων, χρησιμοποιούμε το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-128bit.

Αυτόματη Αποσύνδεση

Εάν δεν υπάρξει καμία δραστηριότητα γίνεται αυτόματη αποσύνδεση από το χώρο μελών του ηλεκτρονικού κατάστηματος μας.

Ελεγχόμενη Πρόσβαση (firewall)

Η πρόσβαση στα συστήματα της Autoleaders  (servers) ελέγχεται από firewall, το οποίο επιτρέπει τη χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών από τους πελάτες/ χρήστες απαγορεύοντας, παράλληλα, την πρόσβαση σε συστήματα και βάσεις δεδομένων με απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες της εταιρείας.

Κρυπτογράφηση

Το διαδυκτιακό κατάστημα της Autoleaders  αποκρυπτογραφεί πρώτα τις πληροφορίες που λαμβάνει χρησιμοποιώντας το ίδιο κλειδί (που προκαθορίζεται με την έναρξη της σύνδεσής σας με την υπηρεσία) και στη συνέχεια τις επεξεργάζεται.

Σε όποιο σημείο του site εισάγετε προσωπικά δεδομένα (password, διευθύνσεις, τηλέφωνα, πιστωτικές κάρτες κ.τ.λ.) υπάρχει κρυπτογράφηση SSL 128-bit.

Η κρυπτογράφηση είναι ουσιαστικά ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού. Κατά την παραγγελία και εφόσον ο χρήστης / πελάτης έχει συνδεθεί με το username και το προσωπικό του κωδικό στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας, όλη η επικοινωνία ανάμεσα στον υπολογιστή σας και τα συστήματα της Εταιρείας κρυπτογραφεί πρώτα με χρήση κλειδιού 128 bits και στη συνέχεια τις στέλνει στο σύστημα

Το σύστημα της Εταιρείας αποκρυπτογραφεί πρώτα τις πληροφορίες που λαμβάνει χρησιμοποιώντας το ίδιο κλειδί (που προκαθορίζεται με την έναρξη της σύνδεσής σας με την υπηρεσία) και στη συνέχεια τις επεξεργάζεται. Τα συστήματα της Εταιρείας σας αποστέλλουν πληροφορίες ακολουθώντας την ίδια διαδικασία κρυπτογράφησης.

Απόρρητο Συναλλαγών

Η τήρηση του απορρήτου είναι αυτονόητη. Οι ίδιες βασικές αρχές που διέπουν τις κλασσικές συναλλαγές ισχύουν και στην περίπτωση του e-commerce (ηλεκτρονικού εμπορίου). Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται από τον χρηστή /μέλος στη Εταιρείας είναι εμπιστευτικές και έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να γίνεται χρήση τους μόνο στο μέτρο που αυτό κρίνεται αναγκαίο στο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Μερικά από τα μέτρα που έχουν ληφθεί είναι τα ακόλουθα:

Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σας και μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των αιτήσεών σας.

Η Εταιρεία δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από εσάς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής.

Στην περίπτωση που η Εταιρεία χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των συστημάτων της, φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου.

Μπορείτε να ζητήσετε οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για εσάς καθώς και την διόρθωσή τους σε περίπτωση που μπορείτε να τεκμηριώσετε την ύπαρξη λάθους.

Για τη δική σας ασφάλεια, θα πρέπει και εσείς να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα.

7. ΑΓΟΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Η Εταιρεία κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρ/κά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την σφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελιά του να επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών τηλεφωνικά  ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου.

Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.. Από το σημείο αυτό συνάπτεται η μεταξύ μας σύμβαση.

Επεξεργασία παραγγελίας: Όταν η παραγγελία σας έχει παραληφθεί από συνεργάτη της εταιρείας μας ο οποίος την ελέγχει ως προς την ορθότητα της.

Κατάσταση picking: Η παραγγελία σας βρίσκεται στο στάδιο συγκέντρωσης προϊόντων στην αποθήκη μας.

Τιμολόγηση : Τα προϊόντα της παραγγελίας συλλέχθηκαν και έχουν δρομολογηθεί για αποστολή στο χώρο σας.

Ακυρωμένη: Η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί μετά από δικό σας αίτημα ή αδύνατης επικοινωνίας μαζί σας για την επιβεβαίωσή της.

Σε περίπτωση που στη παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail ή/και sms. Εναλλακτικά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στο site μας.

Τα e-mail που θα σας στείλουμε πρέπει  να τα διατηρείτε καθ’ όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, και πρέπει να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση. Τα προϊόντα σας τα αποστέλουμε το ταχύτερο δυνατό

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Ο πελάτης δέχεται ανεπιφύλακτα όλους τους παρακάτω Όρους πριν προχωρήσει σε οποιανδήποτε παραγγελία.

1.O πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή , να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων. Στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα άλλως να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων μέσα σε 24 ώρες από την ημερομηνία της παραλαβής του .

2, ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ . O καταναλωτής έχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης όπως προβλέπεται από τον νόμο ΝΟΜΟΣ 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 16 Νοεμβρίου 1994) για συμβάσεις και πωλήσεις εξ αποστάσεως. χωρίς να αναφέρει τους λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση πέρα από τις προβλεπόμενες στο άρθρο 3θ παράγραφος 2 και στο άρθρο 3ι.

Όταν κατά την παράδοση διαπιστωθεί από τον πελάτη ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο προϊόν Η Εταιρεία υποχρεούται σε σύντομο χρονικό διάσημα να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με νέο. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους μετά τις 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς κανένα απόλυτός ελάττωμα και ότι αυτό λειτουργεί βάση των προδιαγραφών του

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ γίνονται στις παρακάτω 3 περιπτώσεις.

    1. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα.
    2. Σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της.

Γ. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα (εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας) ή έλλειψη ιδιότητας, η οποία ιδιότητα έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η Εταιρεία δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

Επίσης δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές μέσω ταχυδρομείου, μεταφορικών, ΚΤΕΛ κ.α. Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ θα πραγματοποιείται είτε με παράδοση στην έδρα της είτε μέσω της Εταιρειας courier η οποία συνεργάζεται η Εταιρεία κατόπιν επικοινωνίας με την εταιρεία .

Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με την εταιρεία τηλεφωνικά  ή με email .

3 Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ..

4, Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της εταιρείας τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο απόλλυται.

5, Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του (εκτός αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης εκτός της περίπτωσης προϊόντος η συσκευασία του οποίου παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους). Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ θα πραγματοποιείται είτε με παράδοση στην έδρα της είτε μέσω courier η οποία συνεργάζεται η Εταιρεία.

6,.Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων εντός των 14 ημέρων βάση του νομου ΝΟΜΟΣ 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 16 Νοεμβρίου 1994 αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση, άλλως ακύρωση της συναλλαγής εφόσον ο πελάτης αποκρούει νομίμως τα δύο προηγούμενα, οπότε, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής, ο τρόπος επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται σε συνεννόηση με αυτόν.

7, Σε περίπτωση που το προϊόν λειτουργεί σωστά αλλά ο πελάτης θέλει να το επιστρέψει επειδή έχει μετανιώσει για την αγορά του ή για άλλους δικούς του λόγους αυτό μπορεί γίνει μόνο μέσα σε 14 ημέρες από την αγορά του ΝΟΜΟΣ 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 16 Νοεμβρίου 1994. Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του προϊόντος κατά την παραλαβή καθώς επίσης κα τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος. Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε μέσω πιστωτικού ιδρύματος τότε παρακρατείτε και η αναλογούντα προμήθεια. Σε αυτή την περίπτωση η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνει μέσω εταιρίας courier (με χρέωση του πελάτη – αλλιώς δεν θα γίνεται δεκτή). Επίσης δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές μέσω ταχυδρομείου, μεταφορικών, ΚΤΕΛ κ.α.

8, Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος πέραν των 14 ημερών ο πελάτης μπορεί σε συνεννόηση με την Εταιρεία να επιστρέψει το προϊόν χωρίς να δικαιούται επιστροφή των χρημάτων αλλά μπορεί το ποσόν της αγοράς του να συμψηφιστεί με άλλη μελλοντική του αγορά. Σε αυτη την περιπτωση η επιστροφή του προϊόντος ή βλάβης θα πρέπει να γίνει μέσω εταιρίας COURIER (με χρέωση του πελάτη – αλλιώς δεν θα γίνεται δεκτή). Επίσης δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές μέσω ταχυδρομείου ΕΛΤΑ , ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ  , ΚΤΕΛ κ.α.

9, Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν χωρίς την απόδειξη αγοράς ή με ελλιπή την συσκευασία τους είναι χτυπημένα ή γρατσουνισμένα,  η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να μην δεχτεί να τα παραλάβει και να τα επιστρέψει ξανά στον πελάτη.

10, Σε περίπτωση βλάβης πέραν των 14 ημέρων από την ημέρα παραλαβής του προϊόν  ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να επιστρέψει το προϊόν με δικά του έξοδα στην εταιρεία με τρόπο αποστολής που αναφέρεται στο άρθρο 8.. Για όλα τα προϊόντα τα οποία χρήζουν επισκευή η εταιρεία αναλαμβάνει να τα στείλει με δικά της έξοδα στον προμηθευτή της που κατά κανόνα είναι σε άλλο κράτος για επισκευή. Ο χρόνος επισκευής είναι πιθανών να διαρκέσει από 15 έως και 45 ημέρες ανάλογα με το κράτος που βρίσκετε ο προμηθευτής.

11, Σε καμία περίπτωση ο πελάτης δεν μπορεί να απαιτήσει αντικατάσταση του προϊόντος και ο μόνος που μπορεί να το κρίνει αυτό είναι η Εταιρεία.

Ο πελάτης δέχεται ανεπιφύλακτα όλους τους παρακάτω Όρους πριν προχωρήσει σε οποιανδήποτε παραγγελία.

1.O πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή , να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων. Στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα άλλως να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων μέσα σε 24 ώρες από την ημερομηνία της παραλαβής του .

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ .

O καταναλωτής έχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης όπως προβλέπεται από τον νόμο ΝΟΜΟΣ 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 16 Νοεμβρίου 1994) για συμβάσεις και πωλήσεις εξ αποστάσεως. χωρίς να αναφέρει τους λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση πέρα από τις προβλεπόμενες στο άρθρο 3θ παράγραφος 2 και στο άρθρο 3ι.

Όταν κατά την παράδοση διαπιστωθεί από τον πελάτη ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο προϊόν Η Εταιρεία υποχρεούται σε σύντομο χρονικό διάσημα να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με νέο. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους μετά τις 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς κανένα απόλυτός ελάττωμα και ότι αυτό λειτουργεί βάση των προδιαγραφών του

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ γίνονται στις παρακάτω 3 περιπτώσεις.

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα. Σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της.

Γ. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα (εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας) ή έλλειψη ιδιότητας, η οποία ιδιότητα έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η Εταιρεία δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

Επίσης δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές μέσω ταχυδρομείου, μεταφορικών, ΚΤΕΛ κ.α. Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ θα πραγματοποιείται είτε με παράδοση στην έδρα της είτε μέσω της Εταιρειας courier η οποία συνεργάζεται η Εταιρεία κατόπιν επικοινωνίας με την εταιρεία .

Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με την εταιρεία τηλεφωνικά στο 2311 470490 ή με email στο info@autolraders.gr

3 Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ..

4, Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της εταιρείας τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο απόλλυται.

5, Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του (εκτός αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης εκτός της περίπτωσης προϊόντος η συσκευασία του οποίου παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους). Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ θα πραγματοποιείται είτε με παράδοση στην έδρα της είτε μέσω courier η οποία συνεργάζεται η Εταιρεία.

6,.Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων εντός των 14 ημέρων βάση του νομου ΝΟΜΟΣ 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 16 Νοεμβρίου 1994 αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση, άλλως ακύρωση της συναλλαγής εφόσον ο πελάτης αποκρούει νομίμως τα δύο προηγούμενα, οπότε, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής, ο τρόπος επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται σε συνεννόηση με αυτόν.

7, Σε περίπτωση που το προϊόν λειτουργεί σωστά αλλά ο πελάτης θέλει να το επιστρέψει επειδή έχει μετανιώσει για την αγορά του ή για άλλους δικούς του λόγους αυτό μπορεί γίνει μόνο μέσα σε 14 ημέρες από την αγορά του ΝΟΜΟΣ 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 16 Νοεμβρίου 1994. Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του προϊόντος κατά την παραλαβή καθώς επίσης κα τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος. Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε μέσω πιστωτικού ιδρύματος τότε παρακρατείτε και η αναλογούντα προμήθεια. Σε αυτή την περίπτωση η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνει μέσω εταιρίας courier (με χρέωση του πελάτη – αλλιώς δεν θα γίνεται δεκτή). Επίσης δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές μέσω ταχυδρομείου, μεταφορικών, ΚΤΕΛ κ.α.

8, Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος πέραν των 14 ημερών ο πελάτης μπορεί σε συνεννόηση με την Εταιρεία να επιστρέψει το προϊόν χωρίς να δικαιούται επιστροφή των χρημάτων αλλά μπορεί το ποσόν της αγοράς του να συμψηφιστεί με άλλη μελλοντική του αγορά. Σε αυτη την περιπτωση η επιστροφή του προϊόντος ή βλάβης θα πρέπει να γίνει μέσω εταιρίας COURIER (με χρέωση του πελάτη – αλλιώς δεν θα γίνεται δεκτή). Επίσης δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές μέσω ταχυδρομείου ΕΛΤΑ , ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ , ΚΤΕΛ κ.α.

9, Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν χωρίς την απόδειξη αγοράς ή με ελλιπή την συσκευασία τους είναι χτυπημένα ή γρατσουνισμένα, η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να μην δεχτεί να τα παραλάβει και να τα επιστρέψει ξανά στον πελάτη.

10, Σε περίπτωση βλάβης πέραν των 14 ημέρων από την ημέρα παραλαβής του προϊόν ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να επιστρέψει το προϊόν με δικά του έξοδα στην εταιρεία με τρόπο αποστολής που αναφέρεται στο άρθρο 8.. Για όλα τα προϊόντα τα οποία χρήζουν επισκευή η εταιρεία αναλαμβάνει να τα στείλει με δικά της έξοδα στον προμηθευτή της που κατά κανόνα είναι σε άλλο κράτος για επισκευή. Ο χρόνος επισκευής είναι πιθανών να διαρκέσει από 15 έως και 45 ημέρες ανάλογα με το κράτος που βρίσκετε ο προμηθευτής.

11, Σε καμία περίπτωση ο πελάτης δεν μπορεί να απαιτήσει αντικατάσταση του προϊόντος και ο μόνος που μπορεί να το κρίνει αυτό είναι η Εταιρεία.

Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος. Η Εταιρεία μας αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρήστες για τυχόν τροποποιήσεις καθώς και για οποιαδήποτε αλλαγή, μέσω της ιστοσελίδας του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή όρων δεν καταλαμβάνει παραγγελίες τις οποίες έχετε ήδη κάνει.

2. ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΠΡΟΪΟΝΤΑ H Auto Leaders δεσμεύεται ως προς την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της www.autoleaders.gr τόσο όσον αφορά την ύπαρξη των ουσιωδών χαρακτηριστικών που κατά περίπτωση περιγράφονται για κάθε προϊόν που διαθέτει, όσο και για την ακρίβεια των στοιχείων που αφορούν τις παρεχόμενες, από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Προϊόντων και υπηρεσιών, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που έχουν διαφύγει της προσοχής ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω τυχόν διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας.

3. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ Η Auto Leaders εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητας τους. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα της  δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που τυχόν παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό τόπο και κατά την διάρκεια αυτής και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση του δικτυακού τόπου. Επίσης η Auto Leaders ουδεμία ευθύνη έχει για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

4. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ Η ιστοσελίδα www.autoleaders.gr είναι ο επίσημος διαδικτυακός τόπος της  και ολο το περιεχόμενο των ιστοσελίδων, που αναρτάται από την Εταιρεία μας, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων,,video,  παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της Auto Leaders και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν την Auto Leaders ή/και το ηλεκτρονικό της κατάστημα ή/και τρίτα μέρη συμβεβλημένα με αυτούς καθώς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα και διακριτικά γνωρίσματα της Auto Leaders και προστατεύονται από τους ελληνικούς, κοινοτικούς και διεθνείς νόμους περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας και αθεμίτου ανταγωνισμού.

5. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΧΡΗΣΤΗ Οι χρήστες των ιστοσελίδων www.autoleaders.gr αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν αυτές και το ηλεκτρονικό της κατάστημα της Εταιρεία μας για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε Περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό, αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

6. ΑΣΦΑΛΕΙΑ Η Auto Leaders αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των Προσωπικών σας Δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια σας. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας, είναι ασφαλείς και απόρρητες. Η ασφάλεια του Ηλεκτρονικού καταστήματος μας επιτυγχάνεται με τις ακόλουθες μεθόδους: Αναγνώριση Πελάτη Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή σας είναι δύο: ο Κωδικός Εισόδου (e-mail ή username) και ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (password), οι οποίοι κάθε φορά που τους καταχωρείτε σας παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά σας στοιχεία. Σας δίνετε η δυνατότητα να μεταβάλλετε τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) και τη διεύθυνση ηλεκτρονικής σας αλληλογραφίας (e-mail) όσο συχνά επιθυμείτε. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία σας είστε εσείς μέσω των ανωτέρω κωδικών και είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για την διατήρηση της μυστικότητάς και απόκρυψης του από τρίτα πρόσωπα. Σε περίπτωση απώλειας του ή διαρροής του θα πρέπει να προβείτε στην άμεση ειδοποίηση μας, αλλιώς το ηλεκτρονικό κατάστημα της Auto Laders δεν ευθύνεται για την χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Σας συνιστούμε, για λόγους ασφαλείας, να αλλάζετε το password σας σε τακτά χρονικά διαστήματα και να αποφεύγετε τη χρήση των ίδιων και εύκολα ανιχνεύσιμων κωδικών (π.χ. ημερομηνία γέννησης). Επίσης σας προτείνουμε να χρησιμοποιείτε όχι μόνο γράμματα και αριθμούς αλλά και σύμβολα και τη δημιουργία password. Εξασφάλιση του Απορρήτου της Μεταφοράς των Προσωπικών σας Δεδομένων Για την εξασφάλιση του απορρήτου της μεταφοράς των δεδομένων, χρησιμοποιούμε το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-128bit. Αυτόματη Αποσύνδεση Εάν δεν υπάρξει καμία δραστηριότητα γίνεται αυτόματη αποσύνδεση από το χώρο μελών του ηλεκτρονικού κατάστηματος μας. Ελεγχόμενη Πρόσβαση (firewall) Η πρόσβαση στα συστήματα της Autoleaders  (servers) ελέγχεται από firewall, το οποίο επιτρέπει τη χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών από τους πελάτες/ χρήστες απαγορεύοντας, παράλληλα, την πρόσβαση σε συστήματα και βάσεις δεδομένων με απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες της εταιρείας. Κρυπτογράφηση Το σύστημα της Auto Leaders  αποκρυπτογραφεί πρώτα τις πληροφορίες που λαμβάνει χρησιμοποιώντας το ίδιο κλειδί (που προκαθορίζεται με την έναρξη της σύνδεσής σας με την υπηρεσία) και στη συνέχεια τις επεξεργάζεται. Σε όποιο σημείο του site εισάγετε προσωπικά δεδομένα (password, διευθύνσεις, τηλέφωνα, πιστωτικές κάρτες κ.τ.λ.) υπάρχει κρυπτογράφηση SSL 128-bit. Η κρυπτογράφηση είναι ουσιαστικά ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού. Κατά την παραγγελία και εφόσον ο χρήστης / πελάτης έχει συνδεθεί με το username και το προσωπικό του κωδικό στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Auto Leaders, όλη η επικοινωνία ανάμεσα στον υπολογιστή σας και τα συστήματα της Auto Leaders κρυπτογραφεί πρώτα με χρήση κλειδιού 128 bits και στη συνέχεια τις στέλνει στο σύστημα Το σύστημα της Auto Leaders αποκρυπτογραφεί πρώτα τις πληροφορίες που λαμβάνει χρησιμοποιώντας το ίδιο κλειδί (που προκαθορίζεται με την έναρξη της σύνδεσής σας με την υπηρεσία) και στη συνέχεια τις επεξεργάζεται. Τα συστήματα της Auto Leaders σας αποστέλλουν πληροφορίες ακολουθώντας την ίδια διαδικασία κρυπτογράφησης. Απόρρητο Συναλλαγών Η τήρηση του απορρήτου είναι αυτονόητη. Οι ίδιες βασικές αρχές που διέπουν τις κλασσικές συναλλαγές ισχύουν και στην περίπτωση του e-commerce (ηλεκτρονικού εμπορίου). Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται από τον χρηστή /μέλος στη Auto Leaders είναι εμπιστευτικές και η Auto Leaders έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να γίνεται χρήση τους μόνο στο μέτρο που αυτό κρίνεται αναγκαίο στο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Μερικά από τα μέτρα που έχουν ληφθεί είναι τα ακόλουθα: Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σας και μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των αιτήσεών σας. Η Auto Leaders δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από εσάς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής. Στην περίπτωση που η Auto Leaders χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των συστημάτων της, φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου. Μπορείτε να ζητήσετε οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για εσάς καθώς και την διόρθωσή τους σε περίπτωση που μπορείτε να τεκμηριώσετε την ύπαρξη λάθους. Για τη δική σας ασφάλεια, θα πρέπει και εσείς να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα.

7. ΑΓΟΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Η “Auto Leaders ” κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρ/κά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την σφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελιά του να επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο2311470490  ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου. Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.. Από το σημείο αυτό συνάπτεται η μεταξύ μας σύμβαση. Επεξεργασία παραγγελίας: Όταν η παραγγελία σας έχει παραληφθεί από συνεργάτη της εταιρείας μας ο οποίος την ελέγχει ως προς την ορθότητα της. Κατάσταση picking: Η παραγγελία σας βρίσκεται στο στάδιο συγκέντρωσης προϊόντων στην αποθήκη μας. Τιμολόγηση : Τα προϊόντα της παραγγελίας συλλέχθηκαν και έχουν δρομολογηθεί για αποστολή στο χώρο σας. Ακυρωμένη: Η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί μετά από δικό σας αίτημα ή αδύνατης επικοινωνίας μαζί σας για την επιβεβαίωσή της. Σε περίπτωση που στη παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail ή/και sms. Εναλλακτικά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στο site μας. Τα e-mail που θα σας στείλουμε πρέπει  να τα διατηρείτε καθ’ όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, και πρέπει να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση. Τα προϊόντα σας τα αποστέλουμε το ταχύτερο δυνατό .

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Ο πελάτης δέχεται ανεπιφύλακτα όλους τους παρακάτω Όρους πριν προχωρήσει σε οποιανδήποτε παραγγελία. 1.O πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή , να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων. Στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα άλλως να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων μέσα σε 24 ώρες από την ημερομηνία της παραλαβής του . 2, ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ . O καταναλωτής έχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης όπως προβλέπεται από τον νόμο ΝΟΜΟΣ 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 16 Νοεμβρίου 1994) για συμβάσεις και πωλήσεις εξ αποστάσεως. χωρίς να αναφέρει τους λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση πέρα από τις προβλεπόμενες στο άρθρο 3θ παράγραφος 2 και στο άρθρο 3ι. Όταν κατά την παράδοση διαπιστωθεί από τον πελάτη ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο προϊόν Η Εταιρεία υποχρεούται σε σύντομο χρονικό διάσημα να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με νέο. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους μετά τις 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς κανένα απόλυτός ελάττωμα και ότι αυτό λειτουργεί βάση των προδιαγραφών του Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ γίνονται στις παρακάτω 3 περιπτώσεις.

  1. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα.
  2. Σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της.

Γ. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα (εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας) ή έλλειψη ιδιότητας, η οποία ιδιότητα έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η Εταιρεία δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση. Επίσης δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές μέσω ταχυδρομείου, μεταφορικών, ΚΤΕΛ κ.α. Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ θα πραγματοποιείται είτε με παράδοση στην έδρα της είτε μέσω της Εταιρειας courier η οποία συνεργάζεται η Εταιρεία κατόπιν επικοινωνίας με την εταιρεία . Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με την εταιρεία τηλεφωνικά στο 2311 470490 ή με email στο info@autolraders.gr . 3 Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.. 4, Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της εταιρείας τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο απόλλυται. 5, Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του (εκτός αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης εκτός της περίπτωσης προϊόντος η συσκευασία του οποίου παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους). Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ θα πραγματοποιείται είτε με παράδοση στην έδρα της είτε μέσω courier η οποία συνεργάζεται η Εταιρεία. 6,.Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων εντός των 14 ημέρων βάση του νομου ΝΟΜΟΣ 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 16 Νοεμβρίου 1994 αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση, άλλως ακύρωση της συναλλαγής εφόσον ο πελάτης αποκρούει νομίμως τα δύο προηγούμενα, οπότε, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής, ο τρόπος επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται σε συνεννόηση με αυτόν. 7, Σε περίπτωση που το προϊόν λειτουργεί σωστά αλλά ο πελάτης θέλει να το επιστρέψει επειδή έχει μετανιώσει για την αγορά του ή για άλλους δικούς του λόγους αυτό μπορεί γίνει μόνο μέσα σε 14 ημέρες από την αγορά του ΝΟΜΟΣ 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 16 Νοεμβρίου 1994. Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του προϊόντος κατά την παραλαβή καθώς επίσης κα τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος. Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε μέσω πιστωτικού ιδρύματος τότε παρακρατείτε και η αναλογούντα προμήθεια. Σε αυτή την περίπτωση η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνει μέσω εταιρίας courier (με χρέωση του πελάτη – αλλιώς δεν θα γίνεται δεκτή). Επίσης δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές μέσω ταχυδρομείου, μεταφορικών, ΚΤΕΛ κ.α. 8, Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος πέραν των 14 ημερών ο πελάτης μπορεί σε συνεννόηση με την Εταιρεία να επιστρέψει το προϊόν χωρίς να δικαιούται επιστροφή των χρημάτων αλλά μπορεί το ποσόν της αγοράς του να συμψηφιστεί με άλλη μελλοντική του αγορά. Σε αυτη την περιπτωση η επιστροφή του προϊόντος ή βλάβης θα πρέπει να γίνει μέσω εταιρίας COURIER (με χρέωση του πελάτη – αλλιώς δεν θα γίνεται δεκτή). Επίσης δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές μέσω ταχυδρομείου ΕΛΤΑ , ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ  , ΚΤΕΛ κ.α. 9, Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν χωρίς την απόδειξη αγοράς ή με ελλιπή την συσκευασία τους είναι χτυπημένα ή γρατσουνισμένα,  η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να μην δεχτεί να τα παραλάβει και να τα επιστρέψει ξανά στον πελάτη. 10, Σε περίπτωση βλάβης πέραν των 14 ημέρων από την ημέρα παραλαβής του προϊόν  ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να επιστρέψει το προϊόν με δικά του έξοδα στην εταιρεία με τρόπο αποστολής που αναφέρεται στο άρθρο 8.. Για όλα τα προϊόντα τα οποία χρήζουν επισκευή η εταιρεία αναλαμβάνει να τα στείλει με δικά της έξοδα στον προμηθευτή της που κατά κανόνα είναι σε άλλο κράτος για επισκευή. Ο χρόνος επισκευής είναι πιθανών να διαρκέσει από 15 έως και 45 ημέρες ανάλογα με το κράτος που βρίσκετε ο προμηθευτής. 11, Σε καμία περίπτωση ο πελάτης δεν μπορεί να απαιτήσει αντικατάσταση του προϊόντος και ο μόνος που μπορεί να το κρίνει αυτό είναι η Εταιρεία.

Ο πελάτης δέχεται ανεπιφύλακτα όλους τους παρακάτω Όρους πριν προχωρήσει σε οποιανδήποτε παραγγελία. 1.O πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή , να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων. Στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα άλλως να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων μέσα σε 24 ώρες από την ημερομηνία της παραλαβής του . 2. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ . O καταναλωτής έχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης όπως προβλέπεται από τον νόμο ΝΟΜΟΣ 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 16 Νοεμβρίου 1994) για συμβάσεις και πωλήσεις εξ αποστάσεως. χωρίς να αναφέρει τους λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση πέρα από τις προβλεπόμενες στο άρθρο 3θ παράγραφος 2 και στο άρθρο 3ι. Όταν κατά την παράδοση διαπιστωθεί από τον πελάτη ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο προϊόν Η Εταιρεία υποχρεούται σε σύντομο χρονικό διάσημα να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με νέο. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους μετά τις 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς κανένα απόλυτός ελάττωμα και ότι αυτό λειτουργεί βάση των προδιαγραφών του Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ γίνονται στις παρακάτω 3 περιπτώσεις. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα. Σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της. Γ. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα (εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας) ή έλλειψη ιδιότητας, η οποία ιδιότητα έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η Εταιρεία δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση. Επίσης δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές μέσω ταχυδρομείου, μεταφορικών, ΚΤΕΛ κ.α. Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ θα πραγματοποιείται είτε με παράδοση στην έδρα της είτε μέσω της Εταιρειας courier η οποία συνεργάζεται η Εταιρεία κατόπιν επικοινωνίας με την εταιρεία . Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με την εταιρεία τηλεφωνικά στο 2311 470490 ή με email στο info@autoleaders.gr 3 Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.. 4, Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της εταιρείας τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο απόλλυται. 5, Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του (εκτός αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης εκτός της περίπτωσης προϊόντος η συσκευασία του οποίου παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους). Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ θα πραγματοποιείται είτε με παράδοση στην έδρα της είτε μέσω courier η οποία συνεργάζεται η Εταιρεία. 6,.Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων εντός των 14 ημέρων βάση του νομου ΝΟΜΟΣ 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 16 Νοεμβρίου 1994 αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση, άλλως ακύρωση της συναλλαγής εφόσον ο πελάτης αποκρούει νομίμως τα δύο προηγούμενα, οπότε, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής, ο τρόπος επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται σε συνεννόηση με αυτόν. 7, Σε περίπτωση που το προϊόν λειτουργεί σωστά αλλά ο πελάτης θέλει να το επιστρέψει επειδή έχει μετανιώσει για την αγορά του ή για άλλους δικούς του λόγους αυτό μπορεί γίνει μόνο μέσα σε 14 ημέρες από την αγορά του ΝΟΜΟΣ 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 16 Νοεμβρίου 1994. Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του προϊόντος κατά την παραλαβή καθώς επίσης κα τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος. Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε μέσω πιστωτικού ιδρύματος τότε παρακρατείτε και η αναλογούντα προμήθεια. Σε αυτή την περίπτωση η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνει μέσω εταιρίας courier (με χρέωση του πελάτη – αλλιώς δεν θα γίνεται δεκτή). Επίσης δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές μέσω ταχυδρομείου, μεταφορικών, ΚΤΕΛ κ.α. 8, Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος πέραν των 14 ημερών ο πελάτης μπορεί σε συνεννόηση με την Εταιρεία να επιστρέψει το προϊόν χωρίς να δικαιούται επιστροφή των χρημάτων αλλά μπορεί το ποσόν της αγοράς του να συμψηφιστεί με άλλη μελλοντική του αγορά. Σε αυτη την περιπτωση η επιστροφή του προϊόντος ή βλάβης θα πρέπει να γίνει μέσω εταιρίας COURIER (με χρέωση του πελάτη – αλλιώς δεν θα γίνεται δεκτή). Επίσης δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές μέσω ταχυδρομείου ΕΛΤΑ , ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ , ΚΤΕΛ κ.α. 9, Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν χωρίς την απόδειξη αγοράς ή με ελλιπή την συσκευασία τους είναι χτυπημένα ή γρατσουνισμένα, η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να μην δεχτεί να τα παραλάβει και να τα επιστρέψει ξανά στον πελάτη. 10, Σε περίπτωση βλάβης πέραν των 14 ημέρων από την ημέρα παραλαβής του προϊόν ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να επιστρέψει το προϊόν με δικά του έξοδα στην εταιρεία με τρόπο αποστολής που αναφέρεται στο άρθρο 8.. Για όλα τα προϊόντα τα οποία χρήζουν επισκευή η εταιρεία αναλαμβάνει να τα στείλει με δικά της έξοδα στον προμηθευτή της που κατά κανόνα είναι σε άλλο κράτος για επισκευή. Ο χρόνος επισκευής είναι πιθανών να διαρκέσει από 15 έως και 45 ημέρες ανάλογα με το κράτος που βρίσκετε ο προμηθευτής. 11, Σε καμία περίπτωση ο πελάτης δεν μπορεί να απαιτήσει αντικατάσταση του προϊόντος και ο μόνος που μπορεί να το κρίνει αυτό είναι η Εταιρεία.