Διαχείριση έκτακτων αναγκών – Βοήθεια Ηλικιωμένων και ασθενών

Οι περισσότεροι άνθρωποι πανικοβάλλονται σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, καθώς δεν είναι προετοιμασμένοι και δεν είναι σίγουροι ότι θα χειριστούν τέτοιες καταστάσεις. Η προετοιμασία σας βοηθά να έχετε τον έλεγχο της κατάστασης και να εστιάζετε στο να κάνετε ό, τι χρειάζεται εκείνη τη στιγμή. Παρακάτω ακολουθούν μερικές χρήσιμες συμβουλές που έχουμε συλλέξει απο ειδικούς γύρω απο τον χώρο της φροντίδας ηλικιωμένων, ώστε να σας βοήθησουν όσο το δυνατό περισσότερο!

Αναγνώριση ιατρικής κατάστασης έκτακτης ανάγκης

Η ιατρική κατάσταση έκτακτης ανάγκης είναι μια ξαφνική ασθένεια που απαιτεί άμεση ιατρική φροντίδα. Είναι σημαντικό για εσάς να αναγνωρίσετε μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης ιατρικής.

Επτά σημάδια ιατρικής έκτακτης ανάγκης είναι:

Η ιατρική κατάσταση έκτακτης ανάγκης είναι μια ξαφνική ασθένεια που απαιτεί άμεση ιατρική φροντίδα. Είναι σημαντικό για εσάς να αναγνωρίσετε μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης ιατρικής.

Διαχείριση έκτακτων αναγκών

Οι περισσότεροι άνθρωποι πανικοβάλλονται σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, καθώς δεν είναι προετοιμασμένοι και δεν είναι σίγουροι ότι θα χειριστούν τέτοιες καταστάσεις. Η προετοιμασία σας βοηθά να έχετε τον έλεγχο της κατάστασης και να εστιάζετε στο να κάνετε ό, τι χρειάζεται εκείνη τη στιγμή.

Τι να κάνετε σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης;

Βήμα 1: Καλέστε το 166 για ασθενοφόρο

Βήμα 2:Όταν καλείτε ασθενοφόρο:

•            Δώστε την ηλικία του παραλήπτη φροντίδας σας

•            Εξηγήστε το πρόβλημα και πόσο καιρό έχει περάσει.

Για παράδειγμα: Η 73χρονη μητέρα μου δυσκολεύτηκε να αναπνεύσει τα τελευταία 30 λεπτά

•            Αναφέρετε γρήγορα το ιατρικό ιστορικό του αγαπημένου σας προσώπου.

Για παράδειγμα: «Είχε καρδιακή προσβολή πριν από δύο χρόνια»

Φέρτε τα σωστά έγγραφα

Φέρτε τα προσωπικά έγγραφα του αγαπημένου σας προσώπου, όπως δελτίο ταυτότητας και βιβλιαριο ασφαλισης για το νοσοκομείο σε περίπτωση που πρέπει να γίνει δεκτός. Φωτοτυπία σημαντικά έγγραφα (όπως τρέχοντα και παλαιότερα ιατρικά αρχεία, αποτελέσματα εξετάσεων

Στοιχεία επικοινωνίας
Κρατήστε μια λίστα με τα στοιχεία επικοινωνίας των μελών της οικογένειάς σας καθώς και των επαγγελματιών υγείας. Μπορείτε να προετοιμάσετε αυτήν τη λίστα στο κινητό σας τηλέφωνο ή να δημιουργήσετε μια λίστα ξεχωριστά.

Προειδοποιητικά σημάδια
Ζητήστε από τον πάροχο υγειονομικής περίθαλψης για προειδοποιητικά σημάδια έκτακτης ανάγκης. Γράψτε τα και τοποθετήστε σε εμφανή σημείο όπως πχ πάνω στο ψυγείο ή στην περιοχή έκτακτης ανάγκης στο σπίτι. Βεβαιωθείτε ότι όλα τα μέλη της οικογένειας γνωρίζουν αυτά τα προειδοποιητικά σημάδια.

Υπενθυμίσεις
Αφήστε μια απαλή υπενθύμιση με τα ακόλουθα σημεία στην περιοχή έκτακτης ανάγκης, ώστε όλοι να θυμούνται τι να κάνουν. Αυτό περιλαμβάνει τα ακόλουθα:

Πρακτική πρώτων βοηθειών

Πρέπει να μάθετε τα βασικά των πρώτων βοηθειών που δίνεται σε ένα άτομο που έχει τραυματιστεί ή ξαφνικά αρρώστησε πριν από την άφιξη της ιατρικής βοήθειας ;

Ενώ είναι σημαντικό να πάρετε έναν επαγγελματία υγείας για σοβαρές καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, μπορείτε να είστε προετοιμασμένοι για μικρούς τραυματισμούς και προβλήματα. Οι περισσότερες καταστάσεις έκτακτης ανάγκης στο σπίτι με ηλικιωμένους οφείλονται σε περπάτημα, αδυναμία ή ζαλάδα, με αποτέλεσμα περικοπές ή μώλωπες. Αυτό το καθιστά χρήσιμο να γνωρίζετε τις δεξιότητες πρώτων βοηθειών, ώστε να μπορείτε να παρέχετε βασική ιατρική περίθαλψη για τον ηλικιωμένο αγαπημένο σας. Μπορείτε να μάθετε αυτές τις δεξιότητες διάσωσης μέσω αυτών των μαθημάτων πρώτων βοηθειών .

Αποκτήστε ένα προσυσκευασμένο κιτ πρώτων βοηθειών στο πλησιέστερο φαρμακείο σας. Ελέγχετε τακτικά το κιτ πρώτων βοηθειών σας για να βεβαιωθείτε ότι τα φάρμακα που έχουν λήξει απορρίπτονται κατάλληλα και ότι τα σημαντικά αντικείμενα είναι μέσα.

Τέλος αξίζει να ρίξετε μια ματία και στις συσκευές φροντίδας ηλικιωμένων που προσφέρει η Autoleaders. Τα προιόντα μας είναι εύκολα στην χρήση τους και σας δίνουν την δυνατότητα για άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση αδιαθεσίας ή περαιτέρου προβλήματος απο τον άτομο που θα τα χρησιμοποιεί.

* Όλα τα ανωτέρω είναι από αναμετάδοση από έγκυρα site στο διαδίκτυο και στόχο έχουν να σας ενημερώσουν για πιθανές λύσεις σε παρόμοια προβλήματα.

* Σε καμία περίπτωση η εταιρεία μας δεν εκφέρει καμία άποψη στα ανωτέρα .